søndag 23. september 2012

Rosa, sort og beige

Hei :)

Denne gangen ble det et kort i størrelse 15x10 cm
i rosa, sort og beige. Sort er ikke en farge
jeg bruker så mye av på mine kort, men det
ble jo velig fint, så det blir nok mer
sort på mine kort fremover :)
Fant et gammel ark fra BoBunny, tror faktisk jeg
har hatt denne siden jeg begynte å scrappe, så
det var vel på tide og bruke den :) Note ark
fra 7 Gypsies. Pyntet med blomster og 
seambinding fra WOC. Klokke fra TH 
dies, fugl og kvist fra Marianne 
design, osteklut og stempel
tekst fra Kreativ Hobby.
Ellers pyntet med 
crackle paint 
og knapper.

Melder inn denne på utfordringene hos:

kreativ scrapping #1 - Musikk 
2 sisters challenge #110 - Things with wings
papir dokkene #36 - Bruk knapper



Stempel tekst fra Kreativ Hobby



7 kommentarer:

morkaren sa...

Smukt, smukt kort, det sort/hvide fremhæver de dejlige blomster farver. knus morkaren.

Synnøve Dyhring sa...

Kjempefint med det svarte,flotte blomster,et nydeligt kort du har laga.
Klem Synnøve

Bente Årstad sa...

Et vakkert kort og likte godt innslaget av sort, det ble veldig flott sammen med de andre fargene:)
klem bente:)

Gry-Heidi sa...

Dette var aldeles nydelig! Flott fargekombinasjon!
Takk for at du deltar hos Papirdokkene :)

Klem, Gry-Heidi

Anonym sa...

Nydelig kort, flotte detaljer og du er råflink til å fotografere og fremstille bildene. Har du lyst til å dele hva du gjør?

Kjersti sa...

Så lekkert det ble Rita, nydelig med rosa og svart!
Ha ei fin uke!
Klem fra Kjersti:)

Tuppenshobbyblogg sa...

Ååå ....såååå lekker.
Så flott fargevalg og pynt. Er nesten helt stum her jeg sitter :))

Klem,Kjersti