søndag 11. november 2012

DT- Promarker Norge #11

Da er vi midtveis i utfordringen hos Promarker Norge


Utfordring #11 
fargelegg i
Blått og brunt
(Ikke ta andre farger utenom beige og grått)

Her er mitt bidrag.
Et bursdagskort til vår gudsønn. Digi stempel
fra Mo Manning som er fargelagt med mine
promarkers. Har brukt en del restetpapir
fra Maja design og Bobunny.
Jeg elsker stjerne disene fra Sizzix,
disse er perfekt som pynt på gutte/herrekort.
Her har jeg ikke pyntet noe særlig,
sjernene, ramme med tekst fra
Nellie Snellen/Pion og billett stempel
fra Kreativ Hobby.













Farger:
Hud: Blush + Oatmel + dusky pink
Hår: Cocoa + Cinamon + Satin + Mustard + Blender
Bukse: Denim blie + Cornflower + Powder blue + Blender
T-skjorte: Cool grey 1-3 + Blender
Sko: Caramel + Tan + Cool grey 1+3 + Blender
Bobbler: Baby blue + Blender

4 kommentarer:

Synnøve Dyhring sa...

For et herligt stempel av gutt,og du har farga så lekkert.Pynten likte jeg og,et nydeligt kort Rita. Ha en fin søndag,klem Synnøve

Unni A sa...

Så stilig! Herlig motiv og kult med alle stjernene :)
klem Unni

Bente Årstad sa...

Et skikkelig flott guttekort med et herlig motiv som igjen var flott fargelagt. Likte godt stjernene du hadde brukt:)
Ha en fine søndagskveld, klem bente:)

Sissel sa...

Kjempefint guttekort, brunt og blått er nydelig sammen.
Klem Sissel