fredag 28. januar 2011

Hjemme hos oss

Da er det endelig fredag. Har akkurat tatt helge vasken, så nå skal jeg scrappe litt. Morsdags kort og gave som står på tapet i dag :) 

Vi kjøpte oss leiligheten i november 2008. Slik ser det ut hos oss pr i dag



Stuekroken vår
Bildet fikk vi julegave, etter ønske selvfølgelig :)

Bildet "Hjertegod" har jeg fått i gave når jeg fylte 30 år.
V&R er kjøpt på kremerhuset.


Brettet fikk vi i bryllupsgave. Synes det er så fint og veldig personlig. Så det har fått hedersplass på stuebordet.

Spisebordet er jeg veldig glad i, den kan slås ut så det er plass til 5 på hver side. Kjøpt på Skeidar for mange år siden. Kommer fra BoConcept. Men stolene har jeg lyst å bytte ut... men tror ikke mannen min er helt med på den tankegangen.... Dessverre....


Liftgardinen har min snille mamma sydd om slik at den passer til vinduet. Kjøpt på Møbelringen og kommer fra Svanefors.

Liten detalj fra soverommet vårt. Hjertet som står mellom bildene har jeg kjøpt av  "Mikkje" Se bloggen hennes. Snakk om flink å kreativ dame :)

God helg!


Ingen kommentarer: