fredag 21. januar 2011

Jul og nyttår 2010

I år hadde jeg fri hele julen, det ble 10 hele dager med fri :)Deilig å slappe av julemorgen med "Tre nøtter til Askepott" Julen blir ikke helt den samme uten :)



  
I år ble Julaften ble feiret hjemme hos min famile. Her har mamma dekket opp.

 Jul hjemme hos oss. Liftgardinen i kjøkkenvinduet (kanskje ikke så lett å se) den har min fantiske mamma sydd. Hun er så flink og snill og syr hver gang jeg spørr henne. Stoffet bestilte jeg fra Ellos, kostet meg 52 kr :) Det er jo gitt for pengene.
Julestjernen i vinduet er kjøpt i Tromsø på JM Hansen. har vært på utkikk etter en slik i lang tid og endelig fant jeg denne til en super pris, kun 299.-!



 Vårt juletre. Kom ikke så godt frem på bildet, men er veldig fint med julepynt i sølv, hvitt og glass.




 Så noe blider fra leiligheten vår som er pyntet til jul. Jeg pynter til jul med hvit, sølv og litt rødt. Siden det tross alt er jul :)
Kvisten som står på spisebordet fikk jeg i bursdagsgave, pyntet med penger(!) :) Synes det var så fint så jeg pyntet det like godt med noen små julekuler som jeg fant på Nille. Ble ganske så fint :) 

Nyttårsaften ble feiret hos min tante og hennes familie i Alta. Min tante er 2 år yngre enn meg så det er ikke noen gammel tante det er snakk om :) Vi fikk servert NYDELIG kalkun med masse godt tilbehør :) Her er vi ute å ser på nyttårsrakettene i knall vintervær!

Ingen kommentarer: