onsdag 19. januar 2011

Pakker i posten

Jeg fylte 30 år i desember og fikk i anledning dagen en del penger. Noe av dette ble øremerket scrapbooking. Vil jo ikke si at scrapbokking er en billig hobby så det kom godt med å få litt ekstra penger å kunne bruke nettopp til dette. Her er noe av det som er kommet i posten, så langt.... :)

 Blomster fra wild orchid crafts


Promarkers fra Joanna Sheen. Disse koster £1,69 pr stk inkl. frakt fra England.


Stempler fra Sarah Kay som er kjøpt fra ebay. Betalte ca 11o,- kr for begge inkl. frakt. Det er ikke så mye billigere enn norske nettsteder, men jeg prøver å spare litt inn der det er mulig. "Alle monner dra" er det vel noe som heter.
Jeg har mange kort som skal lages i tiden som kommer så jeg gleder meg til alt utstyret er på plass. Da er det bare å sette seg ned å være kreativ.

 Jeg var også så heldig og fikk en sizzix Big shop i 30 års gave fra mammaen min, lillebror å stefar, selvfølgeli hadde jeg ønsket og bestilt denne lenge før bursdagen, bare for å være helt sikker på at bikuben hadde den inne. Fikk to pakker med spellbinders hos min svigersøster og hennes samboer, men har bestilt 3 pakker til... Så dem kommer vel forhåpentligvis denne uken :)



Ingen kommentarer: