søndag 30. januar 2011

Vintage

God sønsdags formiddag!
I helgen har jeg laget morsdagskort siden det snart er morsdag og våre mammer skal jo selvfølgelig settes pris på :) Kortene jeg valgte dene gangen er Joy Fold Card i vintage stil





 Arkene kommer fra I Love Scrap og Paper Loft. Blomster fra Wild orchid crafts og Magnolia, pyntenål fra papir-hobby, blonde fra papirloftet og stempel fra Kort & Godt.





Ark fra Kaiser Craft, Paper Loft og Basic Grey, blomster fra Wild Orchid Crafts, sommer fugel og stempel fra Kort & Godt.

Mamma ønsket seg slike hjerter, så jeg laget to som jeg skal gi henne på morsdagen



Ark fra Prima, hjertet har ensfarget brun bakside


Arket er fra Kaiser Craft og ensfarget grønn bakside.

Nå skal jeg forsette kortlaging. Kort til en 2 åring som står for tur.

Fortsatt fin søndags forrmiddag!

Ingen kommentarer: