mandag 7. februar 2011

Dåps kort på bestilling

Da var det ny uke, nye muligheter å nye scrappeprosjekter å vise frem. På fredag fikk jeg bestilling på to dåps kort. Så da var det bare å sette seg ned å begynne :) alltid like gøy å få bestillinger. Nå skal jeg kose meg under pledd i sofaen å med en kopp te. Ute er det - 21 grader og vind.... (!) så det er perfekt vær å kose inne i, med god samvittighet :)



Første kort ble et Joy Fold Card, arket er fra Prima, Jack and Jill collection. Det er så fint så det var nesten synd å skjære i det. Jeg fant ut av jeg hadde få eller ingen ark som passet til dåps kort til gutt... Så etterpå skal jeg bestile meg litt ark og stæj :)
Dåpsbarnet har jeg skrevet ut fra nett og fargelagt med promarkers, de er jo bare helt fantastiske å fargelegge med, så de kommer jeg nok til å kjøpe mange flere av :)





Dåps kort nr 2 måtte bli et vintage kort :) Siden jeg som sagt ikke hadde ark som passet til dåp.... Ark er fra Kaiser Craft.

Ingen kommentarer: