tirsdag 8. februar 2011

Scrappe kroken min...

Etter mye om å men, ble gjesterommet vårt gjort om til gjeste/srappe rom :) Så nå slipper jeg sitter på kjøkkenbordet å scrappe. Rommet er ikke så stort, men etter vi fikk tatt ut klesskapet som var der og erstattet det med en kommode så ble det straks mye mer lys og plass :) Når man ikke har så mye plass så må man utnytt det lille man har på best mulig måte, å det synes jeg vi har fått til :)

 Bildet av Audrey Hepburn er jeg så glad i, vi hadde det i stuen tidligere, men når vi fikk nytt bilde så ble hun satt bort... Men etter litt ommøbelering så fikk hun plass over scrappe bordet mitt :) Rart at man blir så glad i enkelte ting :)


 Vi hadde lyst å male den ene veggen i en kontrast farge, men vi ble ikke enig med oss selv hvilken farge, så inntil videre er alt malt i lys antikk.

Ingen kommentarer: