fredag 4. mars 2011

Overraskelse på en fredag

etter jobb i dag kom mamma innom, og hun hadde med seg en NY symaskin til meg :) For en snill mamma jeg har :) Jeg skulle egentlig låne en gammel maskin, men hun synes jeg heller skulle få en ny :) Jeg har så vidt testet ut denne nye maskinen, så nå gleder jeg meg til å prøve den ut med et eller annet nytt prosjekt. Jeg er ikke spesielt god til å sy, men nå kan jeg øve meg så mye jeg klarer :)


Mens jeg sitter å blogger litt så er jeg innom papirloftet sin side og titter... Og legger litt i handlekurven... Jeg som IKKE skulle kjøpe noe på leeeeeeeenge... Så det gjenstår å se om det blir noe nytt eller om jeg klarer å la være... ;)

Ha en fortsatt fin fredags kveld :) Deilig med helg!

1 kommentar:

edel sa...

For en snill mamma du har som kommer med symaskin til deg.Men ho har sikkert funnet ut at du trenger det, nå må du sy gardinan dine sjøl....