søndag 29. mai 2011

Min stil

sukkersötts utfordring denne uken er "vis oss din stil" Min stil er mye pynt og blomster, gjerne i vintage stil. 

Jeg har brukt ark fra Bobunny "Gabrielle Fairest", blomster fra wild orchd crafts og magnolia som har fått glimmermist, sommerfugl fra kort&godt, rhinestones fra Nille, blondekant som har fått søm har jeg kjøpt på møbelbutikk, pyntenåler fra Maya Road, bånd fra europris, stempler fra North star stamps, kakeserviett fra papirhobby og sølv pynt fra øredobb :)



 Inni har jeg laget plass til pengegave

2 kommentarer:

Gry-Beate sa...

FOr et kjempe nydelig kort du har laget. Takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uken.

;0)Gry-Beate

Wenche sa...

Nydelig, Rita!!!! Herlig motiv og lekkert pyntet. Mange lekre detaljer og flott oppsett ;D
Lykke til i ukens utfordring hos Sukkersött!!
Klem, Wenche :0)