fredag 9. september 2011

Helgens planer

Da var fredagen her igjen, og det skal ble fint med noen
fridager igjen. i kveld er det hjemmelaget pizza og Idol:)
I morgen formiddag drar jeg og min tante til mine besteforeldre 
for å hjelpe litt til i huset til min oldemor. Lørdags kveld er det 
ost og hos naboen over veien. Så det passetjo bra at jeg vant en 
fl. rødvin påvinlotteriet på jobb i dag. Og  jeg som aldri vinnner :)
Søndagen har vi ingen planer, mannen har bestillt blåbær pai, 
så det skal ha få :)

 Flyttet jo litt rundt på ting her hjemme her om dagen.
På brette fra Home&Cottage (som jeg forøvrig er super duper
fornyd med) har jeg satt noen kokebøker og en blomst.

Neste helg regner jeg med vi kjører over fjellet for å se
familiens siste tilskudd. Lille Minea Sabelle :)

Ønsker alle en fin helg!

Ingen kommentarer: