fredag 9. september 2011

Hjemmelagde blomster

Kom aldri så langt at jeg begynte med babykortet i går. Men det
kommer en dag i dag også, så kanskje jeg setter meg ned mens
mannen er på fotball trening.Jeg har lenge tenkt at jeg skal
prøve å lage noen hjemmelagde blomster. I går fant jeg frem
 noen blonderester, brads, perler og nål og tråd. Fikk sydd
sammen blonden og festet på pynt. Resultatet ble jo i grunnen
ganske bra. Til at dette var fine første blomster så ble jegganske
fornøyd. Alle har vel rester liggende som ikke kan brukes til så mye,
for hvorfor ikke lage sine egne blomster. Jeg skal prøve meg
på papirblomster også, restepapir bunken vokser stadig, har jo
ikke hjerte til å kaste alt som blir til over etter jeg har klippt
 i papir, så det blir liggende i håp om at de skal bli brukt.  

Ingen kommentarer: