onsdag 30. november 2011

Advents pynt på spisebordet

På spisebordet har jeg pyntet 
brettet mitt med hvite adventslys  
(jeg liker ikke lilla spesielt godt)
Sink tallene, konglene, den falske
einebusken, glass treet, englene og
telysholdere er fra Nille. Det største sink
huset er fra Kremmerhuset og de små har jeg 
kjøpt på rema. Det største treet husker jeg 
ikke hvor kommer fra...



Tia gikk plutselig så altfor fort, 
jeg som var sååå i rute før jul kjenner
nå stresset kommet. Gjentstår ennå noen
gaver som må kjøpes, pakker skal pakkes inn,
pakker skal sendes, papirprosjekter MÅ lages...
Det er jo under 3 uker til vi reiser til Tenefrife...
Phu... Nei, jeg får komme meg på hobby rommet
å få unna noen prosjekter :)
Ha en fortsatt fin fin kveld!


 

1 kommentar:

Marita sa...

Så nydelig og stemningsfullt♥. Det ble veldig flott med konglene og einebusken:) Og så gøy med husene.

Ønsker deg en fin kveld videre.

Klem Marita