torsdag 15. desember 2011

Min ønskeliste

Vi har vel alle noe vi ønsker
oss til jul. Jeg ønsker jo selvfølgelig
noe jeg også :) Dette er jo relativt
dyre ønsker, så tror nok ikke noe av dette
ligger under juletreet i år :)

 
NESPRESSO D120 CREAM ESPRESSO MASKIN
I utgangspunktet har vi ikke plass til noe mer på kjøkkenbenken,
men vi ryddet og flyttet litt på ting og da blir det plutselig
 plass en en fin fin kaffemaskin som denne :)
På hjemmesiden til expert koster denne 1.695,-, i
butikken koster den 2.495,- sist jeg sjekket.



Speilreflekskamera
Å ta bilder er jo utrolig gøy, og da
burde man ha et bra kamera :)
*ønske, ønske*
 


Victoria Chost stol fra Kartell
Denne stolen, eller helst 6 slike står HØYT
 min ønskeliste, men mannen i huset synes
ikke disse er spesielt fine...
Så da blir det med drømmen.
Fås kjøpt på villaeuropa.no til kr.3.700,-/2 stk.

Victoria Ghost stol / sett a 2 stk.

Ingen kommentarer: