mandag 13. februar 2012

Steampunk....?

Ja, da har jeg prøvd meg på steampunk, 
ikke lett, men nå jeg først hadde begynt så
måtte jeg bare gjennomføre dette...
Om jeg klarte det, blir opp til noen andre
å avgjøre, men det var gøy å prøve seg på
en ny stil med litt hodebry :) Fikk også brukt mitt
nye tannhjul dies og metall klokke fra Tim Holtz,
fantastike produkter! :) Ny innkjøpt mønsterark 
fra Prima, digistempel fra Kenny K fargelagt
med promarkers, klokke charms fra ebay,
knapp, stål trå, tekst fra dymo maskin,
alle kanter, klokka og tann hjulene 
er svertet med Distress black soot og
walnut stain, walnut stain crackle paint
og det meste har fått et lag med
crackle accents og til slutt søm
på alle kantene. Har satt en tag inni
som det skal være et skrivefelt på.
Melder dette inn på:

papiravisen #3 - Bursdag







5 kommentarer:

-Sanna- sa...

Kjempetøft.
Takk for at du deltar hos Papiravisen.

Camilla sa...

Stilig!
Kenny K og steampunk funker kjempe godt sammen.
Tusen takk for at du deltar hos oss i Papiravisen :D

Synnøve Dyhring sa...

Knallrå,veldig bra.
klem Synnøve

Bodil sa...

Dette ble kjempetøft og flott.
Takk for at du deltar hos Papiravisen.

Merethe sa...

Tøft kort, riktig stilig motiv. synes du har klart Steampunk veldig bra jeg... :)
Takk for at du deltar hos Papiravisen.

Klem fra Merethe