onsdag 1. august 2012

Makeover av scrapperommet

Planen i går å få scarppet litt siden pakken fra
Bikuben kom med ny Tim Holtz dies, nye ark og nytt
Magnolia stempel. Men istedenfor har scrappetrommet
mitt fått en makeover :) Snille mannen min var
og kjøpte to kommoder og en hobbyplate og
laget en ny arbeidsplass til meg med
MASSSSSSE plass :) Arbeidsbenken er
240 cm, så det skulle jo være mer
enn nok plass å jobbe på :)
Har fått satt det meste i skuffer og esker
slik at jeg har masse plass på pulten.
Benkeplanten skal males hvit etterhvert
og 2 vegger skal også males :)
Skal også se etter ny stol og arbeidslampe.

"et blankt lerret"

 
Flinke og snille mannen skrur :)


Fikk kjøpt litt stæsj på IKEA, blandt annet denne
stanga og krukkene som henger på.
Lack hylla fra IKEA skal fylles
opp med bokser.
Jeg skal også i vei å kjøpe hylle lister
for å ha over stanga.



Symaskienen har endelig kommet opp fra gulvet


Ting tar form :)

Arkiv/magasin holder for å ha mønstertark og Kartong i

1 kommentar:

Diddij sa...

For et fint rom :) Det e jo så deilig å ha en egen plass å sitte, så man slipper å pakka sammen hver gang :) Gleder meg til å se ka du lager fremover :) Hils Vegar ;)