torsdag 20. desember 2012

DT- Kreativ glede - gaveinnpakning

Hei :)

Det er ikke så mye scrapping om dagen, men 
litt blir det. Her har jeg pyntet en
gavepose, inni er en hjemmelaget gave.
Papirposen har jeg kjøp på Åhlens.
Enkelt pyntet med min nye Cherry Lynn 
doilie dies som jeg fikk i bursdags gave,
denne er helt utrolig nydelig og kommer
til å bli en favoritt :)
Stempel tekst fra Kort&Godt, blomster
fra Storryteller, blad punch fra MS.
 Bånd fra Nille, tag fra Pion og crackle paint.

Varer fra KREATIV GLEDE:
 Cherry Lynn dies, MS punch og stempel.



Nå skal jeg gjøre noe andre prosjekter ferdige.
Er ikke helt ferdig med juleprosjektene mine ennå :)

Ha en fin kveld! 
  

2 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Så fint du hadde pyntet denne posen og den er jo så kjekt til en gi bort gave:)
klem bente:)

Unni A sa...

Så nydelig gavepose! Den doily diesen var lekker!
klem Unni