tirsdag 22. oktober 2013

Dt- Kreativ Glede - Gledelig Jul

Hei hei :)

Da er jeg jeg i gang med årets julekort.
Har faktisk laget en del, men de kan ikke 
legges ut riktig ennå :) I år har jeg ikke kjøpt
inn noen nye juleark. Jeg har SÅ mye ark 
så jeg prøver å bruke opp de jeg har før jeg kjøper 
inn noe nytt, en del er ikke juleark, men 
kan helt fint brukes til jul. Spesielt 
Pion og Maja Design arkene er veldig allsidige :)

På dette julekortet har jeg brukt mønsterark fra
Pion design, elsker de duse fargene på disse
arkene :) Motivet er fra Ladybugs and friends.


Stempel tekst fra Papirdesign. Litt Dabber her og der.


Blonde, halv perler og papirblomster fra WOC.
"post card" fra Maja Design mønsterark.
Maskin søm på alle paneler.


Rosene har jeg laget ved å bruke Silikonform og
modellmasse. Disse finner du i nettbutikken
til Kreativ Glede. HER og HER


Snurregrener og seambinding også fra
nettbutikken til Kreativ Glede.
Du finner dem HER og HER.


Doilie fra Cheery Lynn dies og blader fra 
Martha Stewart Punch.  Disse finner du i 
nettbutikken til Kreativ Glede. HER og HER.


Swirl fra Magnolia Dies.


Innside med skrivefelt og tekst fra Kort&Godt.


Melder denne inn på utfordringene hos:

scraphaugen - Oktober - Søm
scrapomaniano #7 - Jul
allsorts challenge #229 - Ribbon and bows
moving a long with the times - Christmas cuties
simon says stampblog - Christmas/Happy Holiday
Kort o mania #95 - La deg inspirere
(jeg ble inspirert av DT Karin og har laget
et julekort med en søt engel som motiv)
challenges 4 everybody #31 - Anything goes
Stampavie and more #196 - Swirls and pearls
deep ocean challengeblog #62 - Christimas is round the corner

Klem Rita





20 kommentarer:

Åse-May sa...

Lekkert kort i duse fine farger og som vanligt nydeligt pynta.

Meretekj sa...

Nydelig kort i lekre farger og pynt.
Klem, Merete

Filharmonica sa...

Nydelig julekort :-) Ha en flott kveld!

Sissel sa...

Lekkert julekort :)
Klem Sissel

Synnøve Dyhring sa...

Vakkert julekort, fint med søm og nydelige roser.
klem Synnøve

Wendy L sa...

Such a pretty card, thanks for joining us at Allsorts this week, xxxx

Sarah sa...

Beautiful card Rita, love the design. Thank you so much for joining us at Allsorts this week x

Ane sa...

så lekkert kort! Herlige fine detaljer! takk for du deltar hos kort o Mania
klem Ane

Gunn`s Kort sa...

Virkelig lekkert!
Klem fra Gunn:)

Pinklady 68 sa...

Nydelig julekort!! Duse fine farger og koselige tekster:-)

Ha en fin uke!
Klem Laila.

Mandy sa...

Gorgeous card Rita, so elegant and pretty.
Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge
hugs
Mandy xx

Heidi sa...

Nydelig julekort!
Delikat og lekkert:)
Ha en fin dag, klem:)

Bente Årstad sa...

Så vakkert julekort i flotte duse farger, klem bente:)

mixamatoasties sa...

Lovely.

Thanks for sharing at MAWTT.

Susan x

helen og gutta sa...

ett utrolig nydelig kort, masse lekkert her hos deg. Har selv scrappet i mange år men har for tiden pause og venter på at inspirasjonen skal ta meg igjen.

Karin Dahl sa...

Delikat og flott kort, i duse fine farger:)
Ønsker deg en fin kveld:)
Clemzy Karin D

Unni A sa...

For et skjønnt julekort! Motivet, fargene, pynten og detaljene, lekkert alt sammen!
klem Unni

Lin Monika sa...

Utrolig lekkert kort, Rita! Delikat pyntet som alltid:) Ønsker deg en riktig god helg:) klem, Lin Monika

Inger Marie sa...

Nydelig julekort Rita :) Godt å være igang :)
Ha en fin kveld!!
God klem :)

Elisabeth sa...

Så nydelig jule kort. Heldig du som alt er kommet i gang med julekort produksjonen.
Takk for du deltar hos Kort' O Manian.
Lykke til.
klem dt Elisabeth