fredag 4. oktober 2013

På trykk

Jeg var innom Narvesen for å se om de hadde
fått inn Juleinspirasjons bladet til Ett Trykk, det
hadde de ikke så jeg bladde raskt gjennom 
August bladet. Og plutselig så seg jeg et kort 
som lignet vedlig på mitt... Å jada, det var jo
mitt kort som var på trykk :) Så gøy for meg da! :) 
hehe :) Så bladet med meg hjem, litt på grunn 
av at mitt kort var på trykk, men også for at
 det er et veldig flott blad




Veldig stas å få en hel side til mitt kort :) 


Da gjenstår det bare å ønske dere en god helg!

Klem Rita


12 kommentarer:

Dortesjs sa...

stort tillykke og super fint kort

Bente Årstad sa...

Så kjekt og kortet var bare nydelig, klem bente:)

Åse-May sa...

Enig med Bente....og det var eit vakkert kort....:)

Heidi sa...

Nydelig kort!
Ha en fin helg, klem:)

Synnøve Dyhring sa...

Gratulerer så flott å få kortet i bladet,et nydelig kort var det og.
Ha en fin dag, klem Synnøve

Mona`s Bittelille Scrappekrok sa...

Så flott da. Gratulerer så masse! :-) Vedder på at det ble en skikkelig boost for deg, hehe. Klem...Mona

Christina sa...

Oi, så gøy da : )
Hvordan fikk du kortet ditt på trykk i bladet?

Ha en fin kveld!

Unni A sa...

Så moro å få kortet sitt i bladet! Visste du det ikke altså? Tenker du skvatt da ja :) Kortet er helt nydelig, det fortjente virkelig minst en side :)
klem Unni

Karen Elise sa...

Så nydelig kort! Det fortjente virkelig en plass i bladet :)
:) Klem

Meretekj sa...

Nydelig kort som fortjente en side i bladet!
Klem, Merete

Mona sa...

Hei Rita! Så lekker kort, vel fortjent!
Ser det er et kort fra deg i det siste Ett trykk også! Nydelig det og'! Har du ikke bladet så må du løpe og kjøpe!!
Alltid stas å se at "kjentfolk" har fått kortene sine på trykk!!
Masse nydelig du lager, jeg er stadig innom her og på den andre bloggen din! Gøy å følge oppussingen også!
Dessverre er jeg dårlig på kommentering, men forsøker meg innimellom!
Ha en fin ny kreativ uke!
Klem fra Mona

Unknown sa...

Det er kult og stas at du fikk et av de nydelige kortene dine på trykk. Sjukt mye detaljer i alle dine kort. Råflott.