mandag 28. oktober 2013

Stair step card - Halloween

Lillebror har bursdag dagen før Halloween så
da ble det et Halloween kort til han.
Digi stemplene er fra Mo´s digital pencil
og er fargelagt med ProMarkers.
Det oransje arket er fra Panduro det
lilla fra restebunken.


Stempe tekst fra Kreativ Hobby embosset
med sort embossingpulver. Samme med
hjørnet på motivet. Sort søm rundt panelene.


Kortet er et stair step card, brettet etter egne mål.


Bokstaver og tall fra Tim Holtz alfabet dies.



Huset er fargelagt i forskjellige grå og brun toner.
Sort, cool Grey 3-5, Warm grey 4-5 og umber
Bakgrunnen er farget med cool grey 3 og 4.


Melder denne inn på utfordringene hos:

kreativ-scrapping #10 - Høst/Halloween
card mania challenges #32 - Halloween
challenges 4 everybody #32 - Anything goes
totally gorjuss #207 - Spooky
2 sisters challengeblog #167 - Cut´n spooky
citycrafter #182 - Pumpkin patch
dream valley challenge #68 - Halloween
Card and scrap #63 - Merkedager

Ha en fin mandag!

Klem  Rita

12 kommentarer:

Synnøve Dyhring sa...

Kjempetøft og kult kort du har laget til bror din,så flotte detaljer og fin bretting.
klem Synnøve

Cathrine sa...

Stilig, for en kul bretteteknikk!
Utrolig flott fargelegging! :)

Klem fra Cathrine :)

Sissel sa...

Kjempefint, skummelt og stilig.
Nå blir garantert lillebroren din glad.
Klem Sissel

Bente Årstad sa...

Knallstilig kort, flotte farger, klem bente:)

Tuppenshobbyblogg sa...

Dette kortet var bare såå råstilig.

Klem,Kjersti

Ros Crawford sa...

What a fabulous creation!! Thanks so much for playing along at CCCB!

Fabelaktig sa...

Hei søte du!
Først må jeg takke deg for at du legger igjen spor på bloggen min. Det gjør meg glad, for jeg elsker kommentarer og dine er jo så herlige! Jeg har hatt helt stopp på å besøke andre blogger en periode, jeg måtte rett og slett prioritere tiden min. Men nå har jeg endelig hodet over vann og kan endelig dra på besøk hos herlige bloggerinaer som deg *smiler*

Så kult kort! LOVE!

Ønsker deg en fortsatt nydelig uke!
Her er det litt mer hvilepuls enn på lenge og jammen skal jeg nyyyyte det!
Stoor klem

Meretekj sa...

Knallflott halloweenkort!
Klem

Jill sa...

For et kult kort Rita!
Flott bretting, og supert valg av motiver. Perfekt for en 9 åring ♥
Takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping og lykke til.
Håper å se deg på utfordringen vår den 1.11 også :)
KLem fra Jill

Camilla sa...

Virkelig flott kort, Rita! Tipper broren din syns det er kult;)
Klem fra Camilla

Anita sa...

Fantastisk Haloweenkort :)
Takk for at du deltar i utfordringen hos Card and scrap
DT-Anita

Unni A sa...

Så herlig :) Kjempekult kort, dette falt nok i smak.
klem Unni