mandag 30. desember 2013

Midtveisinspirasjon utfordring #19 - Scrappin´All Over

Da er vi sånn ca halvveis i utfordring
#19 hos Scrappin´All Over. Denne gangen
er tema Jul/nyttår. For å bli med kan du legge
inn bidraget ditt HER.

Jeg har laget et bursdagskort med et
av de nyeste stemplene fra den siste
kolleksjonen til Magnolia - 
Little circus Moscow Collection -
"Tilda in evening dress"
Til jul fikk jeg paperpads fra
Panduro, her har jeg brukt 6"x6"
arkene, så fine med noter
 og snøkrystaller.


Stempel tekst fra Kort&Godt. Rosene har
jeg vunnet i en utfordring så de er jeg
ikke sikker på hvor kommer fra,
mulig de også er fra Kort&Godt.



Tilda er som vanlig fargelagt med
mine Promarkers. Rhinestones i ørene
og på fingeren, glitterlim og liquid pearls.
Hun er så flott i den lange kjolen sin
og med champagne glass i handa ser 
hun ut som hun er klar for å feire
nyttåraften :)


Div blomster, bånd, pyntenål,
perlebånd og halvperler fra WOC.
Blomstene er sprayet med 
Dazzling Diamonds.
Båndet er festet på Magnolia
diesen " so wrapped lovely"


Swirler fra Die-Namics.


Nytt stempel fikk jeg til jul, den er fra
North Star Stamps.



Melder denne inn på utfordringene hos:

totally gorjuss #216 - New
tildes town #85 - Anything goes
time for magnolia challenge #41 - Anything goes
marvelous magnolia challenge #58 - Anything goes
totally tilda #87 - Anything goes
magnolia down under challenges #226 - Anything goes
challenges 4 everybody #36 - Anything goes
promarker challenge #228 - include a sentiment



7 kommentarer:

Åse-May sa...

Nydeligt kort....ha ei strålende nyttårshelg.....gleder meg til å sjå alle dei nye kreasjonene dine i det nye året :)

Sissel sa...

Kjempelekkert kort, Tilda var virkelig flott der hun står, i coctailkjole og godt i glasset.
Veldig fint med perlene rundt motivet, blomster og sløyfe.
Klem Sissel

Unni A sa...

Så nyydelig! Like lekkert pyntet som alltid :)
Godt nytt år!
klem Unni

Meretekj sa...

Knallfint kort i nydelige farger.
Jeg ønsker deg ei kjempefin nyttårshelg!
Klem

Céline sa...

really stunning! love the colors
thanks for playing with us at tilda's town
hugs
céline

Bente Årstad sa...

Så lekkert som alltid, herlig fargelagt stempel, ønsker deg en fin nyttårsfeiring, klem bente:)

Marga50 sa...

Mooie kaart heb je gemaakt Rita. Bedankt voor je deelname bij TFM. Groetjes Marga.