tirsdag 31. desember 2013

Topp 10 2013 - Fargelagte motiv

Da har jeg gått gjennom arkivet for 2013
og funnet mine favoritter med fargelagte 
motiv. Har blitt mer og mer glad i å
fargelegge motiv det siste året, er nok
fordi jeg føler selv at jeg begynner å 
få til å fargelegge, for da jeg begynte
med mine ProMarkers så hadde jeg mest 
lyst å kaste de da jeg ikke fikk til, men
øvelse gjør mester :)
2013 har vært et flott scrappe år for meg,
er fortsatt med som DT hos Scrappin´All Over,
Kreativ Glede, Vilda Stamps og 
ProMarker Norge. Har også fått vært med
som GDT hos Kreative Verden. Har hatt
4 kort på trykk i Ett Trykk. Et kort i
augustutgaven og tre julekort i Oktober
utgaven :) 
Håper jeg har kommet med litt inspirasjon 
i 2013 og kan fortsette med det i 2014.

Her er min topp 10. Det ble 11 kort, ikke 10 :) 
Magnolia motivene er jo en klar favoritt her :)


Digger Kenny K motivene, hu dama her er nok
en av mine favoritter. Ble fornøyd med
fargeleggingen her, tok litt tid, men 
resultatet ble bra :) Liker Steampunk stilen,
lager for lite slike kort.


Bursdagskort til min guddatter. Pakke fra bikuben
og ebay kom denne dagen og her fikk jeg nytt
Magnolia motiv, spellbindes, mønsterark og
pynt, Tim Holtz billett og binders.


Bryllupskort på bestilling. Morsomt motiv som
jeg ble fornøyd med fargleggingen. Likte
også den cerise rosa sløyfa som gjør
kortet litt fresht :)


Bursdagskort til min svigersøster, måtte selvfølgelig
være Magnolia stempel da vi begge liker disse.
Fikk til et fint mørkebrunt håer her, ble noen runder
med tusjene, men resultatet ble fint synes jeg :)
Liker også oppsettet og pyntingen :)


Velkommen til verden da 
ei venninne fikk en liten gutt. Så søtt dette 
Magnolia motivet. Liker fargesammensettningen
her. Blir aldri feil med Maja papirer.


Bursdagskort til tantebarnet mitt. 
Så søtt dette motivet her, minner om
henne. Liker all pynten jeg har fått med her.


Bursdagskort til en kompis som fylte 30 år.
Kortet falt i smak for å si det sånn ;)
Et enkelt pyntet kort da jeg ville ha
motivet i fokus. Tannhjulene fra Tim Holtz
gjør susen her :)


Julekort med pengelomme til
min guddatter. Ble veldig fornøyd 
med fargeleggingen. Spesielt av Rudolf.


Julekort sendt til en av mine mange tanter.
Rødt er liksom ikke min farge, men her fikk
jeg til fargeleggingen bra. Fornøyd med
håret også. 


Bursdagskort til min svigersøster. Motivet 
var nytt for meg så jeg koste meg med fargeleggingen.
Sterke farger passer fint til motivet.


Bursdagskort til en av mine tanter. Nytt stempel
fra Magnolia som måtte på et kort så fort
hun havet i postkassa :) Koste meg med
fargeleggingen og ble fornøyd med
resultatet. Et enklet pyntet kort, så her
får motivet være i fokus.

Takk til alle dere som er innom her og
til dere som legger igjen en kommentar,
det setter jeg så utrolig stor pris på :)
Takk for alle inspirasjon jeg har fått i
året som gikk :)

GODT NYTT ÅR!

Klem Rita



3 kommentarer:

Synnøve Dyhring sa...

så vakre kort alle sammen, alltid mye inspirasjon å fine her hos deg,ha et kreativt og Godt nyttår Rita, klem fra Synnøve

Pinklady 68 sa...

Nydelig kort du har laget i 2013!!
Helt herlige motiv på de alle og flott layout.
Godt nytt scrappe år:-)

Klem Laila.

Unni A sa...

Å herlighet Rita, det blir nesten for mye på en gang for meg dette her! Så mange fantastisk vakre kort! Lekre, nydelige, stilige, så forskjellige men helt umulig å velge ut favoritter. De er jo like fantastiske alle sammen!
klem Unni