lørdag 21. desember 2013

Wintertime

Åh, juleferie! Herlig, herlig!

Nå vet jeg at mottaker har fått kortet så 
da kan jeg legge ut på bloggen :)
Kortet ble sendt til min blogg venn Unni.
Hun ble så glad for kortet at jeg ble jo rørt 
av alle di fine ordene hun sendte meg etter å
ha mottatt kortet :) Så hyggelig å kunne
glede noen med et hjemmelaget kort.

Her har jeg fått brukt mønsterark fra
Maja Design nyeste julekolleksjon,
Så utrolige fine :)


Kalender fra Pion utklippsark.



Teksten er klippet ut fra
mønsterarket. Tim Holtz
snøfnugg dies embosset med
Fran-táge.


Snurregrener fra Kort&Godt.


Filmstripe fra Tim Holtz,
seambinding og rose fra WOC.


Motivet er fra Pion utklippsark.
Stickers fra Tim Holtz.


Tre hjerte fra Prima malt med Dabber.
Binders fra Tim Holtz, osteklut og
doilie bak motivet.


Innsiden med tekst fra Kort&Godt,
hjørne stempel fra Stempelglede.

Melder denne inn på utfodringene hos:

wildorchid challenge #93 - Anything goes
hobbygarasjen - Desember - Alt er lov så lenge det er jul
card mania challenges #36 - winter wonderland

Da er det bare å nyte denne fine lørdagen :)

Klemmer Rita

12 kommentarer:

Pippi sa...

For ett flott kort med lekkere papirer og pynt Rita!
Ønsker deg en fin helg :)
Klem

Unni A sa...

Er det rart jeg ble glad? Det fantastiske kortet, så lekkert, nydelig, vakkert, alle de fantastiske detaljene... tenk det kortet fikk jeg!! Tusen tusen takk, kjære Rita! Nå fikk jeg endelig ta og føle skikkelig på et av kortene dine og det var en fantastisk opplevelse! Selv om det er helt nydelig på bildene også så er det noe helt annet å ha det i hendene! Jeg ser på det stadig vekk, kan ikke se meg mett på det. Rålekkert! Du er så flink, fantastisk flink!
Tusen takk for at du tenkte på meg! Ønsker deg og dine en riktig god jul!
mange varme klemmer fra Unni

Elizabeth sa...

Åh, så nydelig, Rita! Ikke rart mottaker ble glad. Ønsker deg en god jul! Klem Elizabeth

Miss Emerald sa...

Gorgeous card! Beautiful colours and details. Thanks for joining us at Card Mania Challenges. Good luck and hope you'll join us again.

Kjersti sa...

For et nydelig kort, forstår at Unni ble glad for dette! Takk for all inspirasjon og for alle hyggelige kommentarer i året som har gått Rita, så ser jeg fram til et nytt kreativt år i 2014!
Ønsker deg ei god jul og godt nytt år!
Klem fra Kjersti:)

Heidi sa...

Nydelig kort!
Lekre farger og flotte detaljer som alltid:)
God Jul til deg og dine.
Og takk for all inspirasjon.
Klem, Heidi:)

Spesiellinor sa...

Kjempefint kort :)

Ønsker deg en riktig god jul!

-Ellinor

Åse-May sa...

Nydeligt kort.....Ønsker deg ei riktig God Jul.
Juleklem :)

Synnøve Dyhring sa...

Et nydeligt kort med herlige detaljer.Ønsker deg og dine en God Jul. klem Synnøve

pia iris sa...

lekkert kort dette og <3
takk for ditt bidrag til hobbygarasjen.
god jul hilsen pia

kenli sa...

Lovely project! Beautiful color combinations and a wonderful design! Thanks so much for joining us at Card Mania Challenges.

Else Irene sa...

Så nydelig det var :) Takk for at du er med på Wild Orchid Challenge denne uka♥