søndag 20. september 2015

Gjestedesigner - Kreativ Scrapping

Denne måneden er jeg så heldig å få lov til å være
gjestedesigner hos Kreativ Scrapping.
Jeg har laget et bursdagskort, når jeg fant dette
motivet på Pintrest så måtte hun få plass på et kort :)
Jeg liker å pynte mine kort, jo mer jo bedre :)
Jeg har lagt ved linker til nettbutikken
til Kreativ Scrapping

Maja design mønsterark - Vintage Spring - 8th of april
Kortet er stanset ut med Dies fra Lifestyle dies Frame-4



La aland dies - Heart Banner dies  og Heart doily
Har gså brukt vanlig husholdningshyssing :)


Blomster fra WOC og Storyteller


Perlepynt fra Kort&Godt.



Motivet er fra Pintrest fargelagt med ProMarkers.



Innside med tekst fra North Star stamps.

Melder denne inn på utfordringene hos:
abc-challenge #r-is-for-recipe (Purple, dies, flowers)

Klem Rita



11 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Nydelig som alltid fra deg og dette var intet unntak,
klem Bente:)

Nannieflash sa...

Gorgeous card love your image and your card design. Thanks for joining us at ABC, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxxx

Anne Bente sa...

wawwww så super flot ♥

10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

knuzzzz ♥

Karin Dahl sa...

Et nydelig kort og et fint bilde, omringet av mange fine detaljer:)
Så gøy at du er GD hos Kreativ Scrapping denne mnd:)
Ønsker deg en fin kveld:)
Clemzy Karin D

Mandy sa...

Gorgeous card Rita! It's so pretty and feminine and I love all the beautiful details.
Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge
Mandy xx

Anne Gro sa...

Så utrolig flott!! Elsker når jeg må studere detaljer!! Gratulere som Gjestedesigner :) Tusen takk for at du deltar hos Scrappiness:)

Kjersti sa...

Et nydelig kort med masse flotte detaljer som alltid:)
Klem:)

Monica Langedal sa...

Nydelig kort med masse flott pynt. Takk for at du deltar i utfordringen til Papirlosjen, monokromatisk. DT Monica

Unknown sa...

Nydelig kort du har lagd, takk for at du er med på vår utfordring hos Scrappiness:)

jorunn`s Fristed sa...

Så utrolig flott kort, med mange herlige detaljer. Takk for at du ble med på vår utfordring hos Scrappiness, klemm Dt Jorunn.

Unknown sa...

Så flott kort med mange spennende detaljer! Takk for at du deltar i Scrappiness sin utfordring. Klem, DT Helga :)