søndag 3. januar 2016

Topp 10 2015 - fargelagte motiv

Hei og godt nytt år :)

Jeg har vært så heldig å ha vært syk nesten hele jula,
men er nå på bedringens vei. I morgen er hverdagen her
igjen, skal bli greit det også.
Tradisjon tro viser jeg mine topp 10. Scrappeåret 2015
kunne nok vært bedre. Jeg fikk litt scrappe og bloggtørke, så det 
har gått veldig i rykk og napp på bloggen i året som gikk. 
Satser på at året i år blir knall ;)
Jeg var med som DT hos "my besties Norway" frem
til bloggen la ned i februar. Kreativ glede la også
ned nettbutikken så jeg sluttet som DT der også. Jeg 
var så heldig å få være gjestedesigner hos Kreativ scrapping i september.
Jeg hadde også to julekort på trykk i "Et trykk - Julehilsen 2015"
Jeg hadde mitt siste DT bidrag hos "Storyteller" i november. 

Jeg er nå med på designteamet til Kreativ Scrapping fra januar, 
og det gleder jeg meg masse til :) 

Fikk litt nytt stæsj ti bursdag og jul så det skal bli gøy
å sette seg ned og være kreativ igjen :)



Dilla på disse Magnolia motivene i Zodiac kolleksjonen,
brukt på mange kort i året som gikk.




Mitt favoritt stempel fra Saturated Canarys


Kort til svigersøster :)




Noen av årets julekort :)





Ønsker alle et riktig godt scarppeår :)

- Klem Rita - 

1 kommentar:

Unni A sa...

Selv om du hadde en periode med tørke, synes jeg jammen du har vært produktiv likevel totalt sett i 2015! Bare det å være med i forskjellige design team synes jeg er imponerende. Jeg var med i ett en stund, syntes det var tidkrevende nok.
Lekre kort med fargelagte motiv. Nydelig fargelegging og rålekker pynting.
klem Unni