tirsdag 23. august 2016

Kreativ Scrapping - DT inspirasjon

Bryllups kort er så koselig å lage. Jeg elsker bryllup,
 så disse koser jeg meg med :)
Det ble et shabby chic kort denne gangen. 
Når jeg sliter med inspirasjon
til nye kort bruker jeg Pintrest. Inspirasjon 
til dette kortet har jeg funnet der.

Her har jeg brukt mønsterark fra Melissa Frances 6x6 paperpad.
Hjertene er stanset ut med dies fra Nellie Snellen - Heart.
Pyntet med blomster fra Wild Orchid crafts - wild rose og 
krølle roser fra Kort&Godt. Bladene er fra Magnolia





Innside med pengelomme.

klem Rita

Melder denne inn på utfordringene hos:

4 kommentarer:

Kreativelena sa...

Så sart, romantisk og fantastisk flott. Nydelige papirer, og utrolig flotte blomster.
Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

Ovedia Therese sa...

For et flott bryllupskort. Barer ett og slett nydelige detaljer. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin Alt er lov utfordring. DT Ovedia Therese

Elisabeth sa...

Nydelig kort. Tusen takk for at du deltok i Papirlosjen sin sommer utfordring. Klem DT-Elisabeth

Karen Elise sa...

Så lekkert bryllupskort! Virkelig nydelig dekorert, og fine farger! Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb!
:) DT Karen Elise